Sabtu, 25 Julai 2009

#1 Alhamdulillah!! Terbinanya sebuah diari maya..

Salam'alaikum buat sidang pembaca,

Pertama sekali ingin saya mengucapkan syukur ke hadrat Ilahi kerana akhirnya berjaya mewujudkan sebuah blog ( nota / diari maya) yang mampu dikongsi bersama untuk dibaca, difikirkan, dikudap ( hadam) dan mungkin kadangkala pengubat kekosongan jiwa.

Sebelum ini, saya sudah pun mempunyai blog dibawah rangkaian web sosial Friendster di halaman http://zazo.blog.friendster.com/. Namun oleh kerana limitasi untuk menyusun atur mengikut citarasa sendiri ( customize) agak terhad maka tindakan naik taraf adalah perlu.

Sememangnya sudah lama berhajat untuk membina sebuah blog dibawah rangkaian (domain) blogspot.com.
Namun disebabkan kekangan masa serta diri yang dihimpit-himpit keculasan dan kurang daya gerak menyebabkan tertangguhnya kewujudan blog ini.

Blog saya ini adalah berkisar diri saya dan kehidupan sekeliling saya untuk perkongsian, renungan, mahupun teguran yang bersifat terbuka dan membina.

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan